جمعه 29 شهريور 1392
ن : lafee

آیا می توانم ایجاد نارسایی کلیه تاری دید

آیا می توانم ایجاد نارسایی کلیه تاری دید

کلیه بیماران FailureSome مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است تاری دید و حتی از دست دادن بینایی رنج می برند. چگونه این بیماری اتفاق می افتد؟

علل تاری دید در نارسایی کلیه

از علل اصلی نارسایی کلیه، دیابت و بالا شرایط pressure.These خون نیز از علل عمده بیماری های چشم و از دست دادن vision.If مشکل کلیه خود را به هر کدام از این بیماری، شما ممکن است در معرض خطر بالای ابتلا به تاری دید.

اگر مبتلا به نارسایی کلیه است که در آن فشار خون بالا ایجاد می شود نیست شما هنوز هم نیاز به نظارت بر فشار خون خود را به طور منظم. صدمه به کلیه ها می تواند فشار خون، که پس از آن می تواند شما را مستعد به تاری دید و مشکلات دیگر چشم را افزایش دهد. رتینوپاتی، کاتاراکت و گلوکوم بیماریهای چشم شایع در نارسایی کلیه است.

رتینوپاتی

فشار خون بالا و قند خون بالا در دیابت می تواند مختل عروق خونی کوچک در منطقه eyes.The آسیب دیده چشم های شبکیه چشم retina.The، که حواس light.When این رگهای خونی آسیب دیده می شوند آنها را تضعیف و شکستن نامیده می شود، در نتیجه و در نتیجه retinopathy.Retinopathy ممکن است منجر به تاری دید می شود.

آب مروارید

آب مروارید به وجود می آید زمانی که لنز چشم لنز cloudy.The چشم می شود می تواند تمرکز نور در آینده از دانش آموز به شبکیه در پشت eye.A کاتاراکت پراکنده نور ورودی و می تواند باعث تاری دید در نارسایی کلیه شود.

کوری تدریجی

اگر نارسایی کلیه خود را با توجه به فشار خون بالا و دیابت، فشار خون بالا و دیابت می تواند باعث فشار بیش از حد می سازد تا در چشم، عصب بینایی می تواند تبدیل به damaged.Glaucoma یکی از علل احتمالی از تاری دید در نارسایی کلیه است.

فوق علل تاری دید در کلیه failure.To کنترل مشکل چشم، اولین چیزی است برای کشف علل خاص. اگر شما هیچ ایده ای در مورد علل در مورد شما، شما می توانید به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات بیشتر ایمیل.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.